Χρήσιμες Πληροφορίες

Παρακάτω θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα έγγραφα και τις διαδικασίες που αφορούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και τα ατυχήματα. Σε περίπτωση που δεν βρεις αυτό που ψάχνεις μη διαστάσεις να μας καλέσεις για να σε κατευθύνουμε και να σε βοηθήσουμε να επιλύσεις τυχον πρόβλημα ή απορία.

Διαδικασία Ανανέωσης Συμβολαίων

Πως μπορώ να πληρώσω;

Το γραφείο μας πριν από την κάθε ανανέωση της ασφαλιστικής σας κάλυψης, ενημερώνει τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) σχετικά με την ημερομηνία λήξης και το ποσό των ασφαλίστρων. Σας δίνετε η δυνατότητα να εξοφλήσετε το ασφαλιστήριό σας με τους παρακάτω τρόπους:
• Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό σε της επιχείρησής μας, όπου θα βρείτε άμεσα στην καρτέλα “Πληρωμές” από το μενού.

• Εξόφληση με κωδικό πληρωμής RF όπου αναγράφεται στο ειδοποιητήριο πληρωμής που έχει σταλεί στο email σας.

• Με την φυσική σας παρουσία στο γραφείο μας όπου σας δίνεται η δυνατότητα αποπληρωμής μετρητοίς ή με κάρτα (χρεωστική / πιστωτική).

Πως μπορώ να παραλάβω το ανανεωμένο μου συμβόλαιο;

Αφού ειδοποιηθείτε τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) σχετικά με την επερχόμενη ανανέωση του συμβολαίου σας και εφόσον γίνει η εξόφλησή του με κάποιον από τους τρόπους που σας έχουμε υποδείξει, έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε το ανανέωμενο σας συμβόλαιο άμεσα, είτε σε έντυπη μορφή απευθείας από το γραφείο μας, είτε σε ηλεκτρονική μορφή στην διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μας έχετε ορίσει.

Χρήσιμες Πληροφορίες

Παρακάτω θα βρεις πληροφορίες για την ανανέωση του συμβολαίου σου, χρήσιμα links & έγγραφα που μπορείς να κατεβάσεις στον υπολογιστή σου και αφορούν τον κλάδο αυτοκινήτου. Επιπρόσθετα, μία σειρά χρήσιμων ερωτοαπαντήσεων που σχετίζονται με τους σημαντικότερους κλάδους ασφάλισης, θα σε βοηθήσουν να λύσεις τυχόν απορίες.

Σε περίπτωση που δεν βρεις αυτό που ψάχνεις μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού

Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης (Γ.Δ.Α)

Ξενοφώντος 9 – 105 57 Αθήνα

τηλ.: 210 3236 562, 210 3223 324, 210 3238 402

fax: 210 3238 370

Web : www.mib-hellas.gr

e-mail : claims@mib-hellas.gr

Αναζήτηση Ασφαλισμένου Οχήματος

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ελέγξετε το αν το όχημα είναι ασφαλισμένο:

https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx

Επικουρικό Κεφάλαιο

Υπατίας 5 – 105 57 Αθήνα

τηλ.: 210 3327 400

fax: 210 3327 426-7

Web : www.epikef.gr

e-mail : auxifund@epikef.gr

Συχνές Ερωτήσεις

Παρακάτω απαντούμε στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μας κάνετε και τις έχουμε ομαδοποιήσει ανά κλάδο ασφάλισης.

Ασφάλιση περιουσίας
Πως ορίζονται οι ασφαλιζόμενες αξίες;

Η ασφαλιζόμενη αξία ενός κινδύνου αποτελείται από το κεφάλαιο του κτιρίου και του περιεχομένου. Το κεφάλαιο του κτιρίου υπολογίζεται ανά τετραγωνικό μέτρο κατασκευαστικού κόστους ενώ το κεφάλαιο του περιεχομένου ανάλογα με το είδος του (έπιπλα, εξοπλισμός, εμπορεύματα, μηχανήματα κλπ).

Το ασφαλισμένο περιεχόμενο της κατοικίας πρέπει να καταγραφεί αναλυτικά;

Η υποχρέωση ή όχι καταγραφής του ασφαλιζομένου περιεχομένου εξαρτάται από την ασφαλιστική εταιρία και το πρόγραμμα που έχει επιλέξει ο ασφαλιζόμενος. Συνήθως αντικείμενα ιδιαίτερης αξίας, όπως ηλεκτρονικές συσκευές, χειροποίητα χαλιά, ασημικά, και άλλα συναφή είδη, με αξία πάνω από 1.500 € ανά τεμάχιο, θα πρέπει να καταγραφούν λεπτομερώς στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο με μάρκα, τύπο και αξία.

Η εξοχική κατοικία μπορεί να ασφαλισθεί από τους κινδύνους κλοπής και ληστείας;

Συνήθης προϋπόθεση για την ασφάλιση εξοχικής κατοικίας με τις καλύψεις κλοπής και ληστείας είναι να έχει προηγηθεί η ασφάλιση της κυρίας κατοικίας. Σε κάθε περίπτωση όμως η εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία κρίνει βάση των δεδομένων και αποφασίσει αν θα παρέχει τις καλύψεις αυτές.

Συμφέρει η ασφάλιση στην ίδια ασφαλιστική εταιρεία κατοικίας και αυτοκινήτου μαζί;

Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες πρσφέρουν επιπλέον έκπτωση στους πελάτες οι οποίοι έχουν ασφαλίσει την κατοικία τους και το όχημα ή τα οχήματά τους μαζί. Σε κάποιες από αυτές εφαρμόζεται και η έκπτωση οικογένειας σε πρίπτωση που άτομα της ίδιας οικογένειας έχουν ασφαλιστεί στην ίδια εταιρεία.

Η κατοικία μου έχει κτιστεί πριν το 1960. Μπορώ να την ασφαλίσω;

Το πλήθος των ασφαλιστικών εταιρειών δεν αναλαμβάνει την ασφάλιση κτιρίων που έχουν κτιστεί πριν το 1960. Ορισμένες εκ των εταιρειών που συνεργαζόμαστε εξετάζουν κατά περίπτωση την ασφάλισή τους, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά όπως, έντυπο στατικής επάρκειας από μηχανικό και φωτογραφίες κτιρίου.

Ποια είναι τα μέτρα πρόληψης κατά της πυρκαγιάς;

• Πριν φύγετε από το σπίτι, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν αναμμένες συσκευές ή ξεχασμένα σκεύη μαγειρικής πάνω σε αναμμένες εστίες.
• Μην αφήνετε τα παιδιά μόνα σπίτι, χωρίς επίβλεψη και με παιχνίδια που λειτουργούν με ηλεκτρικό ρεύμα.
• Φροντίστε να υπάρχει τουλάχιστον ένας πυροσβεστήρας στο σπίτι, ο οποίος να ελέγχεται τακτικά.
• Όσον αφορά τις επιχειρήσεις θα πρέπει να τηρούνται τα μέτρα προστασίας από πυρκαγιά που προβλέπονται κατά την έκδοση της άδειας λειτουργίας.
• Μην τοποθετείτε εύφλεκτα υλικά κοντά σε θερμαντικές συσκευές ή σε σημεία απροστάτευτα από την ηλιακή ακτινοβολία.
• Κατά την αντικατάσταση φιαλών υγραερίου να ελέγχετε τις συνδέσεις για ενδεχόμενη διαρροή (ποτέ με γυμνή φλόγα).
• Σε περίπτωση διαρροής υγραερίου ή φωταερίου, κλείστε άμεσα τη στρόφιγγα παροχής, αποφύγετε σπινθήρα ή φλόγα και αερίστε καλά το χώρο.

Ποια είναι τα μέτρα πρόληψης κατά της πλημμύρας;

 • Ελέγχετε κατά διαστήματα την στεγανότητα των παραθύρων και των μονώσεων.
• Καθαρίζετε συχνά τις υδρορροές, ώστε να μη φράζουν και σε περίπτωση που παρατηρήσετε διαρροές φροντίστε για την αντικατάστασή τους.
• Καθώς οι χώροι υπογείου είναι περισσότερο επιρρεπής στις πλημμύρες, μην αποθηκεύετε αντικείμενα αξίας. Αντικείμενα που αποθηκεύονται στους χώρους αυτούς θα πρέπει να τοποθετούνται πάνω σε παλέτες ή ράφια (τουλάχιστον 10cm από το δάπεδο).
• Σε περίπτωση που λείπετε από το σπίτι ή την επιχείρηση σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, κλείνετε το γενικό διακόπτη παροχής νερού.

Ασφάλιση ζωής και υγείας
Ποιο είναι το όριο ηλικίας για την ένταξη σε κάποιο πρόγραμμα;

Το ανώτατο όριο ηλικίας για την ένταξη σε κάποιο πρόγραμμα είναι πριν τη συμπλήρωση του 65ου έτους. Από την ηλίκια των 65 έως 70 μία εταιρεία ενδέχεται υπό όρους να προχωρήσει σε ασφάλιση του ατόμου.

Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό στα ασφαλιστήρια ζωής και υγείας;

Εκπιπτόμενο ποσό είναι το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο σας (εφόσον το έχετε επιλέξει) και το οποίο αφαιρείται από το σύνολο των αναγνωριζομένων εξόδων για κάθε νοσηλεία από ασθένεια ή ατύχημα που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται μείωση των ετήσιων ασφαλίστρων.

Συμφέρει να γίνεται χρήση του κυρίως ασφαλιστικού φορέα σε περίπτωση νοσηλείας;

Βεβαίως, διότι, έτσι, ο ασφαλιζόμενος δεν επιβαρύνεται με τυχόν εκπιπτόμενο ποσό που προβλέπεται στο συμβόλαιο του, ή του δίνεται η δυνατότητα καταβολής επιπλέον bonus συμμετοχής άλλου φορέα.

Πως γίνεται η αποζημίωση σε περίπτωση νοσηλείας;

Σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος νοσηλευτεί σε συμβεβλημένο με την ασφαλιστική εταιρεία νοσοκομείο, τότε η εξόφληση των δαπανών γίνεται απευθείας. Σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος νοσηλευτεί σε μη συμβεβλημένο με την ασφαλιστική εταιρεία νοσοκομείο, τότε η εξόφληση των δαπανών στο νοσηλευτικό ίδρυμα γίνεται:
– είτε από τον ασφαλιζόμενο προσκομίζοντας τα παραστατικά στην ασφαλιστική εταιρία προκειμένου να αποζημιωθεί απολογιστικά,
– είτε απευθείας από την ασφαλιστική εταιρεία αποστέλλωντας εγγυητική επιστολή.
Η εισαγωγή του ασφαλιζομένου στο νοσοκομείο θα πρέπει να αναγγέλεται από τον ίδιο στο συντονιστικό τηλεφωνικό κέντρο της ασφαλιστικής εταιρίας.

Ασφάλιση αυτοκινήτων
Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την ασφάλιση του αυτοκινήτου μου;

Για την ασφάλιση του αυτοκινήτου είναι απαραίτητα τα εξής δικαιολογητικά.
• Αντίγραφο άδειας οδήγησης (δύο όψεις).
• Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας του οχήματος (δύο όψεις).
• Τιμολόγιο αγοράς (αφορά νεοαποκτηθέντα οχήματα).
• Προηγούμενο ασφαλιστήριο (αν υπάρχει).

Ποιοι παράγοντες διαμορφώνουν τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου;

Μερικοί από τους παράγοντες που επηρεάζουν το ασφάλιστρο του συμβολαίου είναι:
• η ηλικία του οδηγού (πχ σε άτομα που έχουν στην κατοχή τους δίπλωμα λιγότερο από ένα έτος ή είναι ηλικίας κάτω των 25 εφαρμόζεται επιβάρυνση στα ασφάλιστρα-επασφάλιστρο)
• Έτος κατασκευής του οχήματος (πχ στα οχήματα με πρώτη κυκλοφορία έως δύο έτη δίνεται επιπλέον έκπτωση)
• Η χρήση του οχήματος (πχ Ε.Ι.Χ, Φ.Ι.Χ, ΑΓΡΟΤΙΚΟ Φ.Ι.Χ, ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ..κλπ)
• Τα χαρακτηριστικά του οχήματος (κυβικά, τρέχουσα εμπορική αξία,ρύποι..κλπ)
• Το ιστορικό ζημιών που ο ασφαλιζόμενος υπήρξε υπαίτιος
• Η γεωραφική περιφέρεια που κυκλοφορεί το όχημα η οποία αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας. Σε περίπτωση που το όχημα κυκλοφορεί σε διαφορετική περιφέρεια από αυτήν που αναγράφεται στην άδεια, τότε είναι απαραίτητο να μας προσκομμίσετε φορολογική δήλωση ή λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας. .
• Οι πρόσθετες καλύψεις που επιθυμείτε να συμπεριληφθούνν στο συμβόλαιο πέραν του βασικού πακετού.

Τι πρέπει να κάνω όταν νεότερο μέλος της οικογένειάς μου αρχίσει να οδηγεί;

Στην περίπτωση που έχετε μέλος στην οικογένεια ηλικίας κάτω των 25 ετών ή έχει αποκτήσει πρόσφατα το Δίπλωμα Οδήγησης (κάτω του ενός έτους) και οδηγεί το όχημα σας, θα πρέπει να δηλωθεί εντός του συμβολαίου προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος επιβολής προστίμου από την εταιρεία. Συνεπώς, θα πρέπει να μας προσκομίσετε το Δίπλωμα Οδήγησης του έτσι ώστε το συγκεκριμένο άτομο να δηλωθεί στην εταιρεία ως βασικός οδηγός. Η πρόσθετη αυτή επιβάρυνση υπολογίζεται από την εκάστοτε εταιρεία.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής του αυτοκινήτο μου;

Σε περίπτωση Ολικής Κλοπής του αυτοκινήτου θα πρέπει:
– Να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας για να δηλώσετε την κλοπή.
– Να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας (εντός πέντε ημερών), προκειμένου να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο Δήλωσης Ζημιάς.

Για την αποζημίωση σε περίπτωση Ολικής Κλοπής χρειάζεστε:
• Φωτοτυπία της τελευταίας φορολογικής δήλωσης του ιδιοκτήτη του οχήματος.
• Αντίγραφο Συμβάντων της αρμόδιας Αστυνομικής Αρχής δήλωσης της κλοπής του οχήματος.
• Αντίγραφο Συμβάντων της αρμόδιας Αστυνομικής Αρχής μη ανεύρεσης μετά την πάροδο 3 μηνών από την ημερομηνία κλοπής.
• Άρση παρακράτησης κυριότητας (εάν υπάρχει).
• Ειδικό συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο.
• Αντίγραφο της Άδειας Κυκλοφορίας.
• Παράδοση στην Ασφαλιστική Εταιρία των κλειδιών και του control συναγερμού του αυτοκινήτου
Προσοχή! Σε περίπτωση που εκκρεμεί δάνειο η πληρωμή των δόσεων θα πρέπει να γίνεται κανονικά μέχρι την ημερομηνία αποζημίωσης.

Σε περίπτωση Μερικής Κλοπής του αυτοκινήτου:
• Προβείτε σε σχετική δήλωση στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
• Επικοινωνήστε με το γραφείο μας , προκειμένου να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο Δήλωσης Ζημιάς
• Εφόσον τηρηθούν τα παραπάνω, η ασφαλιστική εταιρεία δίνει εντολή για αποστολή πραγματογνώμονα στο συνεργείο που θα μας υποδείξετε, προκειμένου να εκτιμηθεί το ύψος της ζημιάς.

Φροντίδας Ατυχήματος;

Εντός των ασφαλιστήριων συμβολαίων οχημάτων προσφέρεται στο βασικό πακέτο η υπηρεσία της Φροντίδας Ατυχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο ασφαλιζόμενος σε περίπτωση που εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα με αλλο όχημα, έχει την δυνατότητα να καλέσει 24 ώρες το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στα τηλέφωνα όπου αναγράφονται πάνω στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο . Η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος προσφέρει τις ακόλουθες υπηρεσίες από τον εκπρόσωπο της εταιρείας:
• μετάβαση στον τόπο του ατυχήματος, έτσι ώστε να σας βοηθήσει στην συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος.
• φωτογράφιση των δύο εμπλεκόμενων οχημάτων.
• Ρυμούλκηση σε περίπτωση που το ασφαλιζόμενο όχημα έχει ακινητοποιηθεί.

Προσοχή: η κάλυψη της φροντίδας ατυχήματος δεν καλύπτει μεταφορά από μηναχική βλάβη.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

• Καλείτε την υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος στα τηλέφωνα που αναγράφονται πάνω στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο έτσι ώστε να μεταβεί στον τόπο του ατυχήματος προκειμένου να σας βοηθήσουν στις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε
• Καλείτε την Τροχαία προκειμένου να επιληφθεί του ατυχήματος και να γίνει η καταγραφή του στο βιβλίο συμβάντων. Σε περίπτωση εμπλοκής με ανασφάλιστο όχημα, εφόσον είστε αναίτιος, θα πρέπει να φροντίσετε να αναφέρεται ρητά στο δελτίο συμβάντων της τροχαίας η υπαιτιότητά του και να υπογραφεί από τους δύο εμπλεκόμενους.
• Βγάλτε περιμετρικά φωτογραφίες τα τρακαρισμένα οχήματα καθώς και την τοποθεσία που έγινε το ατύχημα στην περίπτωση που χρειαστεί να μετακινήσετε τα οχήματα έως ότου φτάσει στο σημείο η Φροντίδα Ατυχήματος
• Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να φροντίζετε ιδιαίτερα για την καταγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του άλλου οχήματος που εμπλέκεται στο ατύχημα, της ασφαλιστικής εταιρίας του, καθώς και των στοιχείων επικοινωνίας του οδηγού του άλλου οχήματος. Πολύ σημαντικό είναι να κρατήσετε τα στοιχεία τυχόν μαρτύρων που παρευρίσκονται στον τόπο του ατυχήματος ή υλικό από οπτικοακουστικά μέσα.
• Εάν υπάρχει τραυματισμός, θα πρέπει οπωσδήποτε να φροντίσετε ώστε να παρασχεθεί άμεσα η αναγκαία βοήθεια. Θυμηθείτε ότι δεν μετακινούμε τον βαριά τραυματισμένο και δεν βγάζουμε το κράνος από τον επιβαίνοντα δικύκλου. Μένουμε στον τόπο του ατυχήματος μέχρι να επιληφθεί αυτού η Τροχαία. Θυμηθείτε επίσης να καταγράψετε τα στοιχεία ταυτότητας του τραυματία και το νοσοκομείο που μεταφέρθηκε, διότι θα σας ζητηθούν από την ασφαλιστική σας εταιρία.
• Επικοινωνήστε με το γραφείο μας το συντομότερο δυνατό, προκειμένου να προσκομίσετε τη Δήλωση ατυχήματος, το δίπλωμα του οδηγού καθώς και το αντίγραφο του δελτίου συμβάντων της Τροχαίας εφόσον υπάρχει.

Τι είναι ο φιλικός διακανονισμός ζημιών;

Ο φιλικός διακανονισμός είναι ένα σύστημα αποζημίωσης μετά από τροχαίο ατύχημα, που επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο (αυτόν δηλαδή που δεν έχει υπαιτιότητα για το ατύχημα) να αποζημιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία, αντί για την εταιρία του υπαίτιου. Βασική προϋπόθεση είναι:
• οι ασφαλιστικές εταιρίες των εμπλεκομένων οχημάτων να συμμετέχουν στο σύστημα του φιλικού διακανονισμού.
• Η αποζημίωση για υλικές ζημιές δεν υπερβαίνει το ποσό των 6.500 € ανά ατύχημα και για τυχόν σωματικές βλάβες τις 30.000 € για κάθε ατύχημα συνολικά με ανώτατο όριο τις 12.000 € ανά άτομο. Σε περίπτωση ατυχήματος με σύγκρουση περισσοτέρων των δύο οχημάτων το εκάστοτε ισχύον όριο των υλικών ζημιών εφαρμόζεται ανά διακανονισμό μεταξύ δύο οχημάτων.

Ποιες υποχρεώσεις έχω απέναντι στην ασφαλιστική μου εταιρία μετά το ατύχημα;

Ο ασφαλιζόμενος σύμφωνα με τον νόμο έχει την υποχρέωση μετά από ατύχημα να το δηλώνει χωρίς καθυστέρηση στην ασφαλιστική του εταιρεία καλώντας τη Φροντίδα Ατυχήματος και να παρέχει κάθε πληροφορία και έγγραφο που σχετίζεται με αυτό, χωρίς να αποκρύπτει στοιχεία εμποδίζοντας τον σωστό χειρισμό της υποθέσης. Σύμφωνα με το Νόμο, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος υποχρεούται να δηλώνει στην εταιρία του κάθε ατύχημα αμέσως, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και το αργότερο εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών από την στιγμή που έλαβε γνώση του ατυχήματος.

Ποιες ενέργειες πρέπει να ακολουθήσω για να αποζημιωθώ από την ασφαλιστική εταιρία;

Σε περίπτωση υλικών ζημιών, απαιτούνται συνήθως τα εξής:
• Δήλωση ατυχήματος .
• Αντίγραφο του δελτίου συμβάντων Τροχαίας (εφόσον υπάρχει).
• Φωτοτυπία διπλώματος οδήγησης και άδειας κυκλοφορίας.
• Προγραμματισμός ραντεβού στο συνεργείο της επιλογής σας με τον πραγματογνώμονα της εταιρείας, πριν προχωρήσετε στην επιδιόρθωση της ζημίας.
• Προσκόμιση εξουσιοδότησης είσπαραξης της ζημιάς από το συνεργείο, εφόσον έχει προηγηθεί μεταξύ σας συμφωνία.
• Τιμολόγια, ή αποδείξεις επισκευής (εφόσον πρόκειται για όχημα που ανήκει σε ελεύθερο επαγγελματία, η εταιρεία αποζημιώνει με αντίγραφα των τιμολογίων ανευ ΦΠΑ βάσει νόμου).
• Φωτοτυπία ταυτότητας και αντίγραφο λογαριασμού τραπέζης όπου αναγράφεται το IBAN και ο δικαιούχος του λογαριασμού.
Σε περίπτωση σωματικών βλαβών, απαιτούνται συνήθως τα εξής:
• Δήλωση ατυχήματος .
• Αντίγραφο του δελτίου συμβάντων Τροχαίας (εφόσον υπάρχει).
• Εξιτήριο του εκάστοτε νοσοκομείου όπου να αναγράφεται ο λόγος προσέλευσης.
• Αποδείξεις ιατροφαρμακευτικών δαπανών (πχ αποδείξεις φαρμάκων, επιδέσμων,..κλπ)
• Δαπάνες από νοσηλεία, επισκέψεις σε ιατρούς ή φυσικοθεραπείες
• Προσκόμιση εντύπου αδείας από την υπηρεσία του ΕΦΚΑ, σε περίπτωση αποχής από την εργασία σας.
• Αντίγραφο μισθοδοσίας από τον εργοδότη σας, προκειμένου να καλυφθεί η απώλεια εισοδήματος λόγω αποχής από την εργασία σας.
• Φωτοτυπία ταυτότητας και αντίγραφο λογαριασμού τραπέζης όπου αναγράφεται το IBAN και ο δικαιούχος του λογαριασμού.
Σε κάθε περίπτωση όμως είναι απαραίτητο να επικοινωνείτε είτε με το γραφείο μας, είτε με την ασφαλιστική σας εταιρεία προκειμένου να ενημερωθείτε για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.

Τι κάνω σε περίπτωση χρήσης Οδικής Βοήθειας;

Σε περίπτωση Βλάβης του οχήματος σας, καλέστε στο τηλέφωνο που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας. Η εταιρεία θα στείλει τον πιο κοντινό συνεργάτη της προκειμένου να γίνει η επι τόπου επισκευή ή μεταφορά του οχήματος σας στο συνεργείο που θα υποδείξετε.
Η γραμμή Οδικής Βοήθειας λειτουργεί κάθε μέρα 24 ώρες το 24ωρο.

Κάλυψη Οδικής Βοήθειας. Τι πρέπει να γνωρίζω?

Σε περίπτωση μηχανικής Βλάβης ή ζημιάς στα ελαστικά του οχήματος, καλέστε στο τηλέφωνο που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας. Η εταιρεία θα στείλει τον πιο κοντινό συνεργάτη της προκειμένου να γίνει επί τόπου επισκευή εφόσον είναι εφικτό. Διαφορετικά, η οδική βοήθεια θα μεταφέρει το όχημά σας στο συνεργείο που θα τους υποδείξετε.
Η γραμμή Οδικής Βοήθειας λειτουργεί κάθε μέρα 24 ώρες το 24ωρο.

Σημαντικό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι η οδική βοήθεια δικαιολογεί μία και μόνο μεταφορά προς ένα συγκεκριμένο προορισμό που αφορά τη παρούσα ζημιά. Κάθε περίπτωση δεύτερης μεταφοράς για το ίδιο περιστατικό (π.χ. από συνεργείο σε συνεργείο κ.λπ.), δεν θεωρείται παροχή Οδικής Βοήθειας, σύμφωνα με το Νόμο 3651/2008, Άρθρο 6, παρ.10 και συνεπώς δε μπορεί να πραγματοποιηθεί από τον Πάροχο της Υπηρεσίας.

Αστική Ευθύνη
Τι είναι η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;

Η ασφάλεια Αστικής Ευθύνης αφορά κάθε επιχείρηση, σε οποιοδήποτε κλάδο κι αν δραστηριοποιείται. Υπάρχουν διαφορετικές καλύψεις για το κάθε συμβόλαιο προκειμένου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και να εξασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία της. Η αστική ευθύνη καλύπτει ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων γι’ αυτό και διακρίνεται σε διάφορες κατηγορίες μερικές από τις οποίες είναι: 
• Γενική Αστική Ευθύνη: καλύπτει υλικές ζημιές και σωματικές βλαβες σε τρίτους όταν αυτές προκληθούν από παραλείψεις ή λάθη που σχετίζονται με τη λειτουργία των χώρων της επιχείρησής σου.

• Αστική Ευθύνη εργοδότη: καλύπτει για την ευθύνη που έχει ο εργοδότης έναντι του υπαλληλικού προσωπικού που απασχολείται στην επιχείρησή, για τυχόν ατύχημα που μπορεί να υποστούν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

• Αστική Ευθύνη έργου: καλύπτει υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες σε τρίτους που μπορεί να προκληθούν σε τρίτους κατά την εκτέλεση κατασκευαστικών εργασιών από την εταιρία σας.

Πάντα δίπλα σου για να νιώθεις ασφάλεια

Μετάβαση στο περιεχόμενο